ضربات حزب‌الله به صهیونیست‌ها/نظامیان اشغالگر در میدان مین گرفتار شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 00:06
حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی، مجموع عملیات خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد یک بولدوزر متعلق به ارتش اشغالگر را که در حال پیشروی از شهرک رشاف به سوی بلده حداثا بود با انفجار مواد منفجره منهدم کرد.

این گروه افزود که به دنبال این عملیات، نیرویی از ادوات زرهی دشمن برای کمک رسانی و انتقال بولدوزر منهدم‌شده وارد صحنه شد که در میدان مین گرفتار و منهدم شد.

حزب الله افزود که دشمن متعاقباً اقدام به انتقال تلفات خود تحت پوشش آتش سنگین و دود انبوه کرد.

همچنین خبر می رسد که مقاومت با ده‌ها موشک به مواضع اشغالگران در شهرک البیاضه حمله کرد و تجمع نیروهای اشغالگر در البیاضه و دیرسریان را با آتش سنگین هدف قرار داد.

این حملات به دنبال نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و حمله به مناطقی از جنوب لبنان صورت می گیرد.

دیروز اعلام شد که رژیم صهیونیستی و لبنان با تمدید آتش بس ۴۵ روزه موافقت کردند، آتش بسی که در عمل اجرا نمی شود و رژیم صهیونیستی به حملات خود به جنوب لبنان ادامه می دهد.

به دنبال این حملات تاکنون چندین نفر شهید و زخمی شدند.

در همین راستا، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان از ۲ مارس ۲۰۲۶ (۱۱ اسفند ۱۴۰۴) به ۲ هزار و ۹۶۹ نفر رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.