معاون برق و انرژی وزارت نیرو اعلام کرد: در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت، بیش از ۲.۸ میلیارد کیلوواتساعت برق در بازار بورس انرژی معامله شده که نسبت به هفته قبل رشد چندبرابری را نشان میدهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی از افزایش چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت، در مجموع ۲ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۶۱۰ مگاواتساعت برق به ارزش ۴۸.۸ هزار میلیارد ریال در تمامی تابلوهای بازار برق بورس انرژی ایران معامله شد.
وی افزود: حجم فروش برق در این بازار نسبت به هفته دوم اردیبهشتماه حدود ۵.۴ برابر افزایش داشته است.
معاون برق و انرژی وزارت نیرو با اشاره به رشد قابل توجه ارزش معاملات گفت: ارزش حاصل از فروش برق در این بازه زمانی با رشد ۷۸۶ درصدی، حدود ۸.۸ برابر شده و به ۴۸.۸ هزار میلیارد ریال رسیده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.