افزایش ساعت معاملات سهام در ۲ روز اول بازگشایی بازار

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 13:27
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش ساعت معاملات بازار سهام در دو روز نخست بازگشایی این بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: به منظور مدیریت بازگشایی نماد شرکت‌های با افشای اطلاعات با اهمیت نوع «الف» و شرکت‌هایی که مجامع خود را در دوره توقف بازار سهام برگزار کرده‌اند، طی دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵، یک ساعت به زمان معاملات سهام و ابزارهای مرتبط با سهام در بورس تهران و فرابورس ایران اضافه خواهد شد.

او افزود: بر این اساس، طی دو روز اشاره‌شده، معاملات تا ساعت ۱۳:۳۰ ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.