انفجارهای مهیب در پایتخت امارات | ابوظبی: حمله با پهپاد در خارج از محدوده داخلی نیروگاه هسته ای براکه رخ داده | هیچ تشعشع اتمی رخ نداده است

اقتصادنیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 13:59
اقتصادنیوز: منابع خبری اعلام کردند که انفجارهایی پایتخت امارات را لرزاند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، برخی منابع خبری از انفجارهای مهیب در پایتخت امارات خبر دادند ولی علت انفجارها مشخص نیست.

همچنین بنا بر گزارش انتخاب، ابوظبی اعلام کرد: آتش‌سوزی در پی حمله با پهپاد در خارج از محدوده داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه رخ داده است.

در نتیجه حمله پهپادی در خارج از محدوده داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه، هیچ تلفاتی ثبت نشده است.

پس از اقدام به هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای براکه، هیچ تأثیری بر سطوح ایمنی تشعشعی وارد نشده است.

همچنین پس از اقدام به هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای براکه، تمام اقدامات پیشگیرانه به عمل آمد.

همچنین عصرایران خبر داد: در این حمله پهپادی، آتش سوزی در بخش تولید برق در نیروگاه رخ داد.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.