امارات: با ۳ پهپاد مقابله کردیم | بیانیه وزارت دفاع این کشور

همشهری آنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 19:37
وزارت دفاع امارات متحده عربی عصر امروز در بیانیه‌ای از مقابله پدافند هوایی این کشور با سه فروند پهپاد خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در بیانیه وزارت دفاع امارات که عصر امروز (یکشنبه) منتشر شده، آمده است که این سه پهپاد از سمت مرزهای غربی وارد خاک این کشور شده‌اند.

در ادامه این بیانیه امده است: دو مورد از پهپادها با موفقیت خنثی شدند، اما سومی به یک ژنراتور برق در خارج از محیط نیروگاه هسته‌ای براکه در منطقه الظفره اصابت کرد.

در این بیانیه همچنین آمده که تحقیقات برای شناسایی عاملان این حملات پهپادی در حال انجام است و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.