اقتصادنیوز: وزارت دفاع امارات در بیانیه ای اعلام کرد: ما با ۳ فروند پهپاد که از مرزهای غربی وارد شده بودند، برخورد کرده و با دو فروند از آنها با موفقیت مقابله نمودیم.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، وزارت دفاع امارات از حمله سه پهپاد به نیروگاه هستهای براکه و اصابت یکی از این پهپادها به ژنراتور برق در اطراف این نیروگاه خبر داد.
وزارت دفاع امارات در بیانیه ای اعلام کرد: ما با ۳ فروند پهپاد که از مرزهای غربی وارد شده بودند، برخورد کرده و با دو فروند از آنها با موفقیت مقابله نمودیم. یکی از پهپادها به یک ژنراتور برق در خارج از محیط داخلی نیروگاه هستهای براکه در منطقه الظفره اصابت کرد.
وزارت دفاع امارات افزود: تحقیقات برای تعیین منبع این حملات در جریان است و پس از پایان تحقیقات، تحولات جدید اطلاعرسانی خواهد شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.