شبکه ۱۴ اسرائیل: ترامپ چاره ای جز حمله به ایران ندارد

اقتصادنیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 10:41
اقتصادنیوز: شبکه ۱۴ اسرائیل نوشت: راهی که برای ترامپ باقی مانده، انجام یک عملیات نظامی علیه ایران است، زیرا دیگر قادر به تحمل ادامه مسیر بن‌بست مذاکرات نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، شبکه ۱۴ اسرائیل امروز(دوشنبه) مدعی شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چاره ای جز حمله به ایران ندارد.

الجزیره به نقل از این شبکه نوشت: برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که رئیس‌جمهور ترامپ در یک چهارراه تصمیم‌گیری قرار دارد.

این شبکه افزود: راهی که برای ترامپ باقی مانده، انجام یک عملیات نظامی علیه ایران است، زیرا دیگر قادر به تحمل ادامه مسیر بن‌بست مذاکرات نیست.

در ادامه گزارش این شبکه ادعا شده است: پنجره فرصت برای اقدام نظامی ترامپ به‌دلیل نزدیکی زمان آغاز بازی‌های المپیک، محدود است.

maghale-2

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.