مهلت ثبت‌نام نیروگاه‌های تابلوی برق سبز بورس انرژی

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 14:22
مهلت ثبت‌نام نیروگاه‌های تابلوی برق سبز بورس انرژی در سامانه OTC تا پایان اردیبهشت‌ خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام نیروگاه‌های تابلوی برق سبز بورس انرژی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از ساتبا، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۰، کلیه نیروگاه‌های فعال در تابلوی برق سبز بورس انرژی مکلف هستند در هماهنگی با کارگزاران خود، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری، مطابق با راهنمای پیوست در سامانه https://otc.iee.ir ثبت‌نام کنند.

بر این اساس، نیروگاه‌های مشمول باید نسبت به اعلام مقادیر گواهی تولید برق تجدیدپذیر صادر نشده مربوط به سال 1404 به این سازمان نیز اقدام کنند.
بدیهی است پس از پایان مهلت تعیین‌شده، هیچ‌گونه درخواستی در این خصوص مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.