
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از ساتبا، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۰، کلیه نیروگاههای فعال در تابلوی برق سبز بورس انرژی مکلف هستند در هماهنگی با کارگزاران خود، حداکثر تا پایان اردیبهشتماه سال جاری، مطابق با راهنمای پیوست در سامانه https://otc.iee.ir ثبتنام کنند.
بر این اساس، نیروگاههای مشمول باید نسبت به اعلام مقادیر گواهی تولید برق تجدیدپذیر صادر نشده مربوط به سال 1404 به این سازمان نیز اقدام کنند.
بدیهی است پس از پایان مهلت تعیینشده، هیچگونه درخواستی در این خصوص مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت.