صرفه‌جویی روزانه ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل در نیروگاه‌ها

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 15:32
معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: نیروگاه‌های برق‌آبی در سال جاری به دلیل مناسب بودن شرایط بارش ها، عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و به دنبال مدیریت مصرف و بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌ها، میزان صرفه‌جویی سوخت در نیروگاه‌ها به روزانه ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل رسیده است.

صرفه‌جویی روزانه ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل در نیروگاه‌ها

 مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزیر نیرو در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به بهبود وضعیت تولید برق در کشور اعلام کرد: نیروگاه‌های برق‌آبی در سال جاری به دلیل مناسب بودن شرایط بارش ها، عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و به دنبال مدیریت مصرف و بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌ها، میزان صرفه‌جویی سوخت در نیروگاه‌ها به روزانه ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل رسیده است.

رجبی مشهدی همچنین افزود: ظرفیت تولید نیروگاه‌های تجدیدپذیر نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و به چهار برابر افزایش یافته است. این روند نشان‌دهنده حرکت جدی در توسعه انرژی‌های پاک و تقویت پایداری شبکه برق کشور است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.