«کارور‌های انرژی» فرصتی برای مدیریت مصرف است

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:32
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از امضای ۷۷ قرارداد کارور انرژی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: این طرح، فرصت مناسبی برای مدیریت، بهینه‌سازی و کنترل مصرف انرژی در کشور فراهم می‌کند.

«کارور‌های انرژی» فرصتی برای مدیریت مصرف است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شانا، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه دیدار معاونان وزیر نفت با اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: نشست بسیار خوبی با اعضای کمیسیون انرژی مجلس برگزار و در آن، موضوع‌های مختلفی به‌ویژه فرآیند بازسازی و بازگرداندن ظرفیت تولید پالایشگاه عسلویه بررسی شد.

وی افزود: در این نشست، اقدام‌ها و تصمیم‌های مختلفی مطرح و به تصویب اعضا رسید و مقرر شد این مصوبات به بهترین شکل ممکن پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت، موضوع «کارور‌های انرژی» است، تصریح کرد: این موضوع با تأکید وزیر نفت و در چارچوب اسناد بالادستی در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون ۷۷ قرارداد در استان‌های مختلف کشور امضا شده است.

توکلی بیان کرد: این اقدام فرصت بسیار خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌منظور مدیریت، بهینه‌سازی و کنترل مصرف انرژی در کشور فراهم می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.