عبور یک کشتی ایرانی از خط محاصره آمریکا در تنگه هرمز

اقتصادنیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 17:13
اقتصادنیوز: بررسی‌های ماهواره‌ای از محاصره‌شکنی یک کشتی ایرانی دیگر خبر می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک نفتکش ایرانی تحت تحریم‌های آمریکا که دو هفته پیش در سواحل هند بود حالا در جزیره خارگ پهلو گرفته است.

حامل ال‌پی‌جی بدون اینکه شناسایی شود از خط محاصره آمریکا گذشته و وارد آب‌های ایران شده است.

دیشب هم شرکت کمک‌کننده به آمریکا برای رهیابی محموله‌های نفتی، تنکرترکرز، اعلام کرد، سه نفتکش ایرانی با سه ترفند متفاوت خط محاصره آمریکا را شکستند که زمان بیشتری در پای میز مذاکره در اختیار ایران قرار می‌دهند.

حالا تنکرترکرز می‌گوید این نفتکش که دو روز پیش گاز مایع (ال‌پی‌جی) بارگیری کرده اکنون در آب‌های ایران است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.