رهبران کشورهای عرب درباره ایران چه گفتند که ترامپ از حمله منصرف شد؟

اقتصادنیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 04:14
اقتصادنیوز:آکسیوس درباره جزئیات تماس رهبران کشورهای عربی در گفت وگو با ترامپ، افشاگری کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، اکسیوس مدعی شد: یکی از مقامات آمریکایی ادعا کرد: پیامی واحد از دوحه، ابوظبی و ریاض به ترامپ ارسال شده بود. مضمون آن چیزی شبیه این بود: به مذاکرات فرصت بده، چون اگر به ایران حمله کنی، همه ما بهای آن را خواهیم پرداخت.

منبع دوم که از جزئیات مطلع بود گفت ترامپ به برخی از متحدان خود که حامی جنگ هستند گفته است که آن سه رهبر عرب به او گفته‌اند «نمی‌خواهند تأسیسات نفتی و انرژی‌شان به دلیل تلافی‌جویی ایران منفجر شود.»/

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.