دومین دکل سنگین نفتی به مدار تولید بازگشت

صدا و سیما سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:02
دومین دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان صنعت نفت با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، پس از ۴۷۰ روز تعمیرات اساسی و نوسازی به چرخه عملیات تولید بازگشت.

دومین دکل سنگین به مدار تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رامین حاتمی، مدیرعامل این شرکت در جریان بازدید از روند آمادگی دومین دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان صنعت نفت با تاکید بر افزایش همکاری‌های مشترک میان شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت گفت: تعامل و هم‌افزایی مستمر بین بزرگترین کارفرمای صنعت نفت و متخصصان ملی حفاری، بستر اصلی تحقق برنامه‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز در کشور است.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای روزآمدسازی تجهیزات حفاری بیان کرد: این اقدام راهبردی افزون بر کاهش زمان انتظارات در عملیات، گامی مهم برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بهره‌وری حداکثری از توان فنی داخلی محسوب می‌شود.

مرتضی فولادی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هم با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: بازگشت این دکل سنگین به چرخه عملیات، نتیجه مستقیم توجه کارفرما و تخصص نیرو‌های عملیاتی است.

وی تصریح کرد: در سایه این همکاری، پس از بکارگیری دکل نخست در روز‌های گذشته، اکنون دومین دستگاه عملیاتی شده و سومین دستگاه نیز در روز‌های آتی به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.