تابستان پیش رو خاموشی داریم؟؛ آمار وزیر نیرو درباره وضعیت آبی تهران

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
وزیر نیرو گفت: تا امروز در تهران بیش از ۳۷ درصد از نظر بارش‌ها عقب هستیم.

به گزارش همشهری آنلاین، عباس علی آبادی در مورد احتمال بروز خاموشی در تابستان امسال گفت: من البته در هیچ کجا اعلام نکرده‌ام که ما دیگر خاموشی نداریم اما تلاش می‌کنیم گره را باز کنیم.

وی در مورد وضعیت تامین آب تهران نیز گفت: تا امروز با خشکسالی‌های پی در پی فقط در تهران بیش از ۳۷ درصد از نظر بارش‌ها عقب هستیم با وجود این در تلاش هستیم که به مردم کسری ندهیم.

علی آبادی ادامه داد: در سال گذشته با همه اقدامات نزدیک به میزان آب یک سد، آب کمتر مصرف شد و این با همراهی مردم رقم خورد، با لطف خدا و همراهی دولت چهاردهم اتفاقات مبارکی رقم خورد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه ما برق را خاموش تحویل گرفتیم، تصریح کرد: ما ۲۰ هزار مگاوات کسری برق داشتیم و همه باید کمک کنیم. ما از پاییز گذشته بدون هیچ خاموشی عبور کردیم و بهار را هم عبور پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.