طلای جهانی را بگیرم از کشتی خداحافظی خواهم کرد

مشرق نیوز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
دارنده دو نشان نقره و برنز جهان می‌گوید هروقت طلای ۵۵ کیلوگرم جهان را گرفت، از کشتی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پویا دادمرز که در چرخه ۲۰۲۶ از رسیدن به دوبنده تیم ملی در وزن ۵۵ کیلوگرم بازماند اظهار داشت: در تورنمنت کرواسی با محمد حسینوند یک- یک شدم، او هم پسر و کشتی‌گیر خوبی است که به قهرمانی آسیا رفت. من امسال اصلا شرایط خوبی نداشتم، هنوز هم به اتفاقی که سال گذشته افتاد فکر می‌کنم و کاملا آن را پشت سر نگذاشتم.

وی درواکنش به این موضوع که پیام احمدی برای مسابقات جهانی انتخاب شده و او برای چه مسابقه‌ای تمرین می‌کند، گفت: وقتی می‌دانیم می‌میریم، چرا نفس می‌کشیم؟ به هرحال این روزها می‌گذرد. من هم دارم تلاشم را می‌کنم، هر جا که کادرفنی بگوید کشتی خواهم گرفت. چیزی باعث نمی‌شود دست از تلاش بکشم.

نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۴ جهان درباره اینکه قصد ندارد به وزن بالاتر برود؟، گفت: اول باید طلای ۵۵ کیلوگرم جهان را بگیرم و بعد هم از کشتی خداحافظی خواهم کرد.

پویا دادمرز همچنین با اشاره به کاری که رئیس فدراسیون کشتی در مورد او انجام داد، تاکید کرد: علیرضا دبیر مثل برادر بزرگتر هوای همه‌ی ما را دارد. از او خیلی ممنونم، شاید در بحث کشتی مسائلی به وجود آید، اما بیرون از کشتی همه جا پیگیر کار بچه‌هاست. خودش پیگیر کار استخدامم شده بود و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و کارم انجام شد.

منبع: خبرگزاری آنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.