ثبت‌نام ایران‌خودرو تمدید شد

پارسینه چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
ایران‌خودرو اعلام کرد با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و تنوع محصولات در طرح مشارکت در تولید، تا فردا چهارشنبه هم ادامه دارد.

به گزارش پارسینه به نقل از مهر، ایران‌خودرو اعلام کرد با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و تنوع محصولات در طرح مشارکت در تولید، سامانه فروش امروز (سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت) تا ساعت ۱۷ فعال است و فردا (چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت) از ساعت ۹ صبح مجدداً پذیرای متقاضیان خواهد بود.

 

این تصمیم به دلیل تعدد برنامه‌های فروش، تفاوت در موعدهای تحویل و ضرورت پشتیبانی فنی سامانه اتخاذ شده است.

با وجود اختصاص دو روز نخست ثبت‌نام به طرح‌های «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده»، به درخواست این متقاضیان، ثبت‌نام هر دو گروه از امروز مجدد فراهم شده و فردا نیز همزمان با متقاضیان عادی ادامه خواهد داشت.

ایران‌خودرو از همه متقاضیان خواست برای جلوگیری از تأخیر یا مشکل احتمالی، زمان‌بندی اعلام‌شده را رعایت کنند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.