تاکید اسلام آباد بر گسترش همکاری‌های دوجانبه با ایران

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
دولت پاکستان «عمران احمد صدیقی» را به عنوان سفیر جدید این کشور در جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر گسترش همکاری های دو جانبه راهی تهران کرد.

تاکید اسلام آباد بر گسترش همکاری‌های دوجانبه با ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «اکسپرس نیوز»، «اسحاق دار» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با سفیر جدید این کشور پیش از عزیمت به تهران، بر اهمیت روابط تاریخی، فرهنگی و برادرانه میان ایران و پاکستان تاکید کرد.

وزیر خارجه پاکستان در این دیدار، عزم اسلام‌آباد را برای گسترش همکاری‌های دوجانبه با تهران در حوزه‌های مختلف از جمله تجارت، توسعه ارتباطات، تبادلات مردمی و همکاری‌های منطقه‌ای را اعلام کرد.

اسحاق دار همچنین اظهار داشت: پاکستان در راستای تقویت صلح، گفت‌و‌گو و ثبات در منطقه، نقش سازنده و مسئولانه‌ای ایفا می‌کند و ابراز امیدواری کرد سفیر جدید پاکستان بتواند در تحکیم هرچه بیشتر شراکت و همکاری میان دو کشور همسایه و برادر نقش مؤثری ایفا کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.