فیصل‌بن‌فرحان از ترامپ تشکر کرد/ درخواست وزیر خارجه عربستان از ایران

اقتصادنیوز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:14
اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی از ترامپ تشکر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی گفت که ریاض از موافقت رئیس‌جمهور آمریکا با دادن فرصت به مذاکرات برای دستیابی به توافقی که به جنگ پایان دهد، قدردانی می‌کند.

وی همچنین گفت عربستان از تصمیم دونالد ترامپ برای ادامه روند گفت‌وگوها با هدف بازگرداندن امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز استقبال می‌کند.

بن فرحان در ادامه از تلاش‌های میانجی‌گرانه مداوم پاکستان نیز قدردانی کرد.

وزیر خارجه عربستان سپس از ایران نیز خواست از این فرصت برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها استفاده کرده و با تلاش‌های دیپلماتیک جهت دستیابی به توافقی جامع همراهی کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.