۳ نماینده استقلال بر بالین اسطوره پرسپولیس

خبرورزشی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:31
سه چهره شناخته‌شده استقلال با حضور در بیمارستان از علی پروین عیادت کردند و جویای احوال سلطان پرسپولیس شدند.

علی پروین، چهره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی، اوایل هفته جاری در بیمارستان بستری شد و همین اتفاق موجب شد تعداد قابل‌توجهی از بزرگان فوتبال کشورمان برای عیادت او حاضر شوند؛ اتفاقی که البته اصلاً غیرمنتظره نبود.

جدا از پرسپولیسی‌ها، سه چهره شناخته‌شده استقلال هم از عصر یکشنبه تا سه‌شنبه شب برای عیادت از اسطوره پرسپولیس خود را به بیمارستان رساندند. حسن روشن، همبازی و رفیق ۵۰ ساله علی پروین، جزو اولین آبی‌پوشانی بود که به عیادت سلطان رفت و بیژن طاهری، سرپرست کنونی استقلال نیز به نمایندگی از این تیم بر بالین علی آقا حاضر شد. همچنین سیاوش اکبرپور بازیکن اسبق استقلال، هم به ملاقات پروین رفت. همچنین حمید استیلی مرتب به بیمارستان سر می‌زد و یحیی گل‌محمدی، سرمربی اسبق پرسپولیس که پس از جدایی از فولاد خوزستان کمتر در محافل فوتبال آفتابی می‌شد هم سه‌شنبه شب به ملاقات مربی اسبق خود رفت. حمید گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس را هم در جمع عیادت کنندگان این روزها دیدیم.

بیشتر بخوانید:  علی پروین از بیمارستان مرخص شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.