عبور موفق از اوج بار تابستان در گرو همکاری شرکت‌های برق

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 19:27
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، بر ضرورت همکاری نزدیک شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برای عبور موفق از اوج بار تابستان تأکید کرد.

عبور موفق از اوج بار تابستان در گرو همکاری شرکت‌های برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی مقیم‌زاده در دومین جلسه کمیته بهبود بهره‌برداری سال ۱۴۰۵، با اشاره به اهمیت مدیریت هوشمند بار، از کاهش مصرف برق در استان‌های زنجان و قزوین قدردانی کرد و تداوم این روند را برای تحقق اهداف تابستانی ضروری دانست.

وی تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده برای تابستان ۱۴۰۵ را مستلزم عزم جمعی و اجرای دقیق برنامه‌ها در همه سطوح شبکه بیان کرد و گفت: عبور موفق از دوره اوج بار، نیازمند هماهنگی و همراهی مستمر میان بخش‌های مختلف صنعت برق است.

بررسی چالش‌ها برای آمادگی اوج بار

در ادامه، معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای زنجان، این نشست‌ها را فرصتی برای تبادل‌نظر و ارتقای آمادگی شبکه در خدمت‌رسانی به مردم دانست.

عبدالحسین‌زاده با اشاره به برگزاری دیدار‌ها و نشست‌های تخصصی، گفت: در این برنامه، چالش‌های موجود به‌صورت کامل بررسی و درباره راهکار‌های پیش‌رو گفت‌و‌گو شد.

وی بیان کرد: رهنمود‌های ارائه شده در این جلسه، مبنای اقدامات عملیاتی قرار می‌گیرد تا شبکه برق استان با آمادگی کامل، پاسخگوی اوج بار تابستانی باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.