هشدار مقام نظامی ایران درباره حمله دوباره آمریکا/ سلاح های پیشرفته ای داریم که هنوز استفاده نکردیم/ قصد خویشتن داری نداریم

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 06:18
اقتصادنیوز: یک مقام ایرانی گفت: تهران از نظر امکانات و تجهیزات دفاعی با کمبودی مواجه نیست و توان لازم برای مقابله با هرگونه حمله را در اختیار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک منبع نظامی ایرانی بدون افشای نام خود اعلام کرد ایران به سلاح‌های پیشرفته‌ای دست یافته که تاکنون در میدان نبرد و در درگیری با آمریکا و اسرائیل از آن‌ها استفاده نشده است.

او در گفت‌وگو با ریانووستی، درباره آمادگی ایران برای مقابله با حمله احتمالی دوباره آمریکا گفت: «ما در داخل کشور سلاح‌های پیشرفته‌ای تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد به‌کار گرفته نشده و عملاً آزمایش نشده‌اند.»

او افزود تهران از نظر امکانات و تجهیزات دفاعی با کمبودی مواجه نیست و توان لازم برای مقابله با هرگونه حمله را در اختیار دارد.

این منبع تأکید کرد: «از نظر تجهیزات و توان دفاعی، هیچ کمبودی نداریم که مانع دفاع از کشور شود. این بار قصد نداریم خویشتنداری نشان دهیم.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.