واکنش یک مقام نظامی به حمله احتمالی آمریکا به ایران/ ایران دارای سلاح‌های مدرنی است که هنوز در میدان نبرد استفاده نشده‌اند

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 08:14
اقتصادنیوز: یک منبع نظامی ایرانی به شبکه روسی «ریانووستی» گفت که در صورت تجاوز مجدد آمریکا، ایران نیز از تسلیحات جدید استفاده خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک مقام نظامی ایرانی بامداد پنجشنبه به شبکه روسی «ریانووستی» گفت که در صورت تجاوز مجدد آمریکا، جمهوری اسلامی ایران نیز از تسلیحات جدید استفاده خواهد کرد.

این منبع که نامش فاش نشد، توضیح داد که ایران دارای سلاح‌های مدرنی است که هنوز در میدان نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ریانووستی درباره آمادگی ایران برای حمله احتمالی مجدد آمریکا اظهار داشت: «ما سلاح‌های پیشرفته‌ای را در داخل کشور تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد استفاده نشده و در واقع آزمایش نشده‌اند».

این مقام ایرانی با بیان اینکه ایران از ابزارهای لازم برای دفع هرگونه حمله‌ای برخوردار است، افزود: «از نظر تجهیزات و قابلیت‌های دفاعی، ما هیچ کمبودی را که مانع از دفاع از کشورمان شود، تجربه نمی‌کنیم. این بار، قصد نداریم با خویشتن‌داری عمل کنیم».

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.