رکورد دوی 400 متر بانوان ایران پس از 14 سال شکسته شد

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 11:20
بانوی دوومیدانی‌کار ایران رکورد ملی دوی 400 متر را شکست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بندر ترکمن که از صبح امروز (پنجشنبه 31 اردیبهشت) در ورزشگاه قاندومی آغاز شده است، زهرا زارعی از استان کرمان در ماده 400 متر با ثبت زمان51.97 ثانیه رکورد ملی این ماده را ارتقا داد.

زارعی با ثبت این رکورد، جایزه یک میلیارد ریالی این مسابقات را نیز از آن خود کرد.

او در بهمن 1404 و در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، موفق به کسب مدال نقره شده بود.

رکورد ملی 400 متر بانوان ایران پیش از این با زمان 52.95 ثانیه (19 اردیبهشت 1391 – تایلند) در اختیار مریم طوسی بود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.