با ۱۲۲ تماس بگیرید و تجهیزات کاهنده مصرف آب دریافت کنید

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 14:52
سخنگوی صنعت آب کشور با اشاره به اینکه نصب تجهیزات کاهنده باعث صرفه جویی ۳۰ تا ۳۵ درصدی آب می‌شود، گفت: مردم برای دریافت این تجهیزات از طریق سامانه ۱۲۲ اقدام کنند تا همکاران شرکت ابفا برای نصب به محل اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما عیسی بزرگ زاده با اشاره به اینکه هزینه این تجهیزات ماهانه بر روی قبض آب لحاظ می‌شود، بیان کرد: با نصب تجهیزات کاهنده میزان آب‌بها به‌طور قابل توجه‌ای کاهش می یابد.

ناهید خدادادی گزارش می دهد؛

' + '' + '' + '' + '' + ''; const skipForwardButton = player497908.controlBar.addChild('SkipForwardButton', {}); skipForwardButton.addClass('vjs-custom-skip-button'); skipForwardButton.el().innerHTML = '
10
' + '' + '' + '' + '' + ''; const fullScreenBtn = player497908.controlBar.fullscreenToggle.el(); player497908.controlBar.el().insertBefore(skipBackButton.el(), fullScreenBtn); player497908.controlBar.el().insertBefore(skipForwardButton.el(), fullScreenBtn); }); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player497908.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/56210129',{},function (data) {}); }));

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.