۳۱ کشتی از تنگه هرمز عبور کردند

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 18:39
اقتصادنیوز: نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: علی رغم تجاوز ارتش تروریستی امریکا و ایجاد ناامنی بی سابقه در خلیج فارس و بطور خاص تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه تلاش کرد مسیر مشخص و ایمنی برای عبور و استمرار تجارت جهانی ایجاد کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی‌های تجاری با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: علی رغم تجاوز ارتش تروریستی امریکا و ایجاد ناامنی بی سابقه در خلیج فارس و بطور خاص تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه تلاش کرد مسیر مشخص و ایمنی برای عبور و استمرار تجارت جهانی ایجاد کند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.