ترامپ: با ایران در حال مذاکره ایم/ ایران نمی‌تواند اورانیوم با غنای بالای خود را نگه دارد/ عوارض‌گیری در تنگه هرمز را قبول نداریم/ درگیری با ایران خیلی زود پایان خواهد یافت

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 20:02
اقتصادنیوز: ترامپ در جمع خبرنگاران گفت: ایران نمی‌تواند اورانیوم با غنای بالای خود را نگه دارد. زمانی که آن را به دست آوریم، احتمالاً آن را منهدم خواهیم کرد. ما آن را نمی‌خواهیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا درحال از دست دادن کنترل سنا هستنید یا خیر گفت: نمی‌دانم. واقعاً نمی‌دانم. من فقط کاری را می‌کنم که درست است.

وی افزود: مذاکرات با ایران ادامه دارد؛ ما عوارض‌گیری در تنگه هرمز را قبول نداریم.

ترامپ ادامه داد: ایران نمی‌تواند اورانیوم با غنای بالای خود را نگه دارد. زمانی که آن را به دست آوریم، احتمالاً آن را منهدم خواهیم کرد. ما آن را نمی‌خواهیم.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: درگیری با ایران خیلی زود پایان خواهد یافت.

 

 

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.