روبیو: مذاکره با ایران پیشرفت داشته است/ نشانه های مثبتی دیده می شود

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 20:33
اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه نشانه های مثبتی از پیشرفت مذاکره با تهران وجود دارد گفت: نشانه‌های خوبی دیده می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، روبیو وزیر خارجه آمریکا گفت: سیستم عوارض‌گیری در تنگه هرمز، توافق دیپلماتیک را غیرممکن می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد: مقامات پاکستانی امروز به تهران سفر خواهند کرد، نشانه‌های مثبتی وجود دارد؛ مذاکرات با ایران پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: بیایید ببینیم آیا امکان توافق با ایران وجود دارد یا خیر، و نشانه‌های خوبی نیز دیده می‌شود.

روبیو افزود: ترامپ توافق با ایران را ترجیح می‌دهد، اما گزینه نظامی نیز مطرح است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.