دفاع از اسرائیل زرادخانه آمریکا را خالی کرد/ واشنگتن‌پست: آمریکا نیمی از موشک‌های تاد خود را در جنگ با ایران مصرف کرد

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 22:23
اقتصادنیوز: واشنگتن‌پست در گزارشی نوشت: آمریکا برای دفاع از اسرائیل بیش از ۲۰۰ موشک سامانه «تاد» شلیک کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل چندثانیه، روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از ارزیابی‌های وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که واشنگتن در جریان جنگ علیه ایران بخش بزرگی از ذخایر موشک‌های رهگیر خود را مصرف کرده است.

 ارتش آمریکا در این جنگ مقدار زیادی از موشک‌های رهگیر خود را مصرف کرده؛ حتی بیش از آنچه صهیونیست‌ها استفاده کرده است.

 آمریکا برای دفاع از اسرائیل بیش از ۲۰۰ موشک سامانه «تاد» شلیک کرده است.

 این تعداد تقریباً معادل نیمی از کل ذخیره موشک‌های «تاد» پنتاگون ارزیابی می‌شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.