پایان ذخایر موشکی آمریکا برای دفاع از اسرائیل

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 01:14
یک رسانه آمریکایی از کاهش چشمگیر ذخایر موشکی آمریکا به دلیل دفاع از رژیم صهیونیستی در طول تجاوز مشترک علیه ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که آمریکا در طول جنگ علیه ایران، بخش زیادی از موشک‌های خود را برای محافظت از اسرائیل شلیک کرده است و این امر به کاهش چشمگیر ذخایر پیشرفته موشکی آمریکا منجر شده است.

بر اساس این گزارش، ارتش آمریکا در طول تجاوز علیه ایران، بیش از بیش از ۲۰۰ فروند موشک سامانه پدافندی تاد را برای دفاع از رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

به نوشته واشنگتن پست، این رقم تقریبا معادل نیمی از کل ذخایر این موشک‌ها در اختیار پنتاگون است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.