اقتصادنیوز: معاون آموزشی وزیر علوم از برگزاری حضوری کلاسهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد.د
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابوالفضل واحدی روز جمعه ۳۱ اردیبهشت در نامهای خطاب به روسای
دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی اعلام کرد: « با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده و با هدف حرکت تدریجی به سوی آموزش حضوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مقتضی است تمهیدات و اقدامات لازم برای تداوم فعالیتهای پژوهشی و برگراری کلاسهای آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری، در هفته های باقیمانده تا پایان نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ اتخاذ شود.
همچنین دانشگاهها میتوانند در مورد برگزاری کلاسهای فشرده حضوری برای دروس کارگاهی/آزمایشگاهی در مقاطع کارشناسی /کاردانی برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.