اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:ما در عرصه سیاست خارجی در جهت حفظ منافع و امنیت ملی خودمان همیشه فعال بودهایم و در حال حاضر هم این سیاست از سوی وزارت خارجه در حال پیگیری است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علاءالدین بروجردی، درباره سفر مقامات کشور پاکستان به ایران گفت: خبر دقیقی درباره این موضوع ندارم اما آنچه که مسلم است این است که
پاکستان از زمانی که تلاشهایش را آغاز کرد همچنان بر ادامه راه پا برجاست است و به همین دلیل هم وزیر کشورشان راهی تهران شد.
وی تاکید کرد: این اقدامات نشان دهنده حس نیت دوستان پاکستانی است برای این که این بحران را به سرانجامی برساند، البته هم پاکستانیها و هم آمریکاییها به خوبی میدانند مواضع ما تغییرناپذیر است و در اسلامآباد این را با یک پیام ۱۴ مادهای اعلام کردیم.
بروجردی خاطرنشان کرد: ما با حفظ اصولمان مذاکره را بر مبنای حفظ و دفاع از منافع ملی خودمان به عنوان یک اصل پذیرفتهایم. خبر دقیقی از حضور دیگر مقامات پاکستانی ندارم اما چیزی که واقعیت دارد این است که این کشور در این جهت فعالانه در تلاش است.
وی درباره سفر احتمالی سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان به نیویورک، بیان کرد: ما در عرصه سیاست خارجی در جهت حفظ منافع و امنیت ملی خودمان همیشه فعال بودهایم و در حال حاضر هم این سیاست از سوی وزارت خارجه در حال پیگیری است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.