مجوز ناتو به آمریکا برای استفاده از پایگاههایش در اروپا

الف جمعه 01 خرداد 1405 - 11:31
دبیر کل ناتو اعلام کرد که آمریکا می‌تواند در عملیاتهای نظامی خود از پایگاههای این سازمان در اروپا استفاده کند.

به گزارش فارس؛ مارک روته دبیر کل ناتو روز جمعه اعلام کرد که آمریکا می‌تواند از پایگاه‌های اروپایی برای عملیات نظامی خود استفاده کند.دبیر کل ناتو همچنین تاکید کرد، به عنوان یک اتحاد غربی-اروپایی، ما می‌توانیم به ایالات متحده آمریکا در تلاش‌هایش برای بازگرداندن آزادی دریانوردی در تنگه هرمز کمک کنیم.

روته افزود، چندین کشور اروپایی تمایل خود را برای مشارکت در تلاش‌ها برای بازگشایی تنگه هرمز و تضمین آزادی دریانوردی ابراز کرده‌اند.رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این بارها دیگر از متحدان اروپایی خود به دلیل عدم مشارکت آنها در جنگ علیه ایران انتقاد کرده است.ترامپ اخیرا گفت: زمانی که ما به آن‌ها نیاز داشتیم، در کنار ما نبودند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.