تهران را با هم می‌سازیم

همشهری آنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 11:45
در جریان جنگ تحمیلی سوم و پس از آسیب‌هایی که شهرهایی مثل تهران متحمل شدند، بسیاری از مردم کنار نیروهای امدادی و خدمات شهری، پای کار بازسازی شهر آمدند و با حس همبستگی اجتماعی و روحیه مسئولیت‌پذیری در قالب گروه‌های جهادی به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی کردند.

همشهری آنلاین: نیروهای جهادی و بی‌ادعا و گمنامی که هنوز که هنوز است ‌کنار مردمند و با خدماتی مثل آشپزی، جوشکاری، شیشه‌بری و دیگر خدمات ساختمانی، برای کم‌کردن آلام شهروندان تلاش می‌کنند.

حالا در تابلوهای شهر هم در قالب طرح «با هم می‌سازیم» صحنه‌هایی از پاکسازی معابر، کمک‌های مردمی، تعمیر و بازسازی فضاهای آسیب‌دیده و خدمات‌رسانی شهری به تصویر کشیده شده و پیام «تهران را با هم می‌سازیم» به‌عنوان محور اصلی کمپین مورد توجه قرار گرفته است.

این طرح‌ها به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و در قاب نگاه شهروندان در سطح شهر تهران قرار گرفته است.

تهران را با هم می‌سازیم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.