«قاضی بیگی» از امشب مهمان شبکه دو می‌شود؛ آغاز پخش فصل سوم «آقای قاضی»

خبرآنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 19:01
فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با عنوان جدید «قاضی بیگی» و با پدیدآورندگی یا کریتوری سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی میثم مهدوی، از امشب جمعه پنجم تیرماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزای خبرآنلاین، فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با نام «قاضی بیگی» از امشب، جمعه پنجم تیرماه، ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه در فصل جدید با رویکردی متفاوت، به طرح و بررسی مسائل حقوقی و قضایی در قالب داستان‌های نمایشی مبتنی بر واقعیت می‌پردازد.

فصل نخست «آقای قاضی» در سال ۱۴۰۱ و فصل دوم آن با عنوان «شعبه ۱۲۱» در سال ۱۴۰۲ روی آنتن رفت و با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه شد. فصل سوم این مجموعه نیز در ۲۶ قسمت تولید شده و از امشب پخش خود را آغاز می‌کند و پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سجاد مهرگان به عنوان پدیدآورنده یا کریتور اثر، هدایت محتوایی و هنری این فصل را بر عهده دارد و هر قسمت از مجموعه توسط خود او یا توسط کارگردانانی زیر نظر او ساخته شده است.

عوامل این مجموعه عبارت‌اند از: پدیدآورنده: سجاد مهرگان، تهیه‌کننده: میثم مهدوی، کارشناس قضایی: مهدی رنجگری، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر فیلمبرداری: سعید کشی‌پور، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیر انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: نرجس ابراهیمی، سرپرست نویسندگان: حسین برکتی.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.