به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس صالحی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی با اشاره به سخنان دبیرکل حزبالله درباره تفاهمنامه میان ایران و آمریکا نوشت: شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله: «تفاهم امضاشده میان تهران و واشنگتن، نشانهای از شکست آمریکا و اسرائیل است.»
صالحی با بیان اینکه فرمانده مقاومت لبنان، خلف صالح شهید سیدحسن نصرالله، این گونه داوری میکند، بیان داشت: فرماندهان میدان مقاومت از لبنان تا ایران با تیم دیپلماسی همنوایند، آدرس اشتباه ندهیم.












