شوک جدید ۱ میلیاردی به متقاضیان نهضت ملی مسکن

الف شنبه 02 خرداد 1405 - 14:44
وزارت راه برای متقاضیان نهضت ملی استان تهران پیامک واریز آورده ۱ میلیارد تومانی ارسال کرد.

به گزارش تسنیم، وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راه و شهرسازی استان تهران) در پیامکی به شرح زیر از آنها خواست نسبت به تکمیل آورده تا یک میلیارد در اسرع وقت اقدام کنند؛

«متقاضی محترم طرح ملی مسکن (نهضت ملی مسکن) آقای/خانم؛ استمرار پیشرفت پروژه و تکمیل به‌ موقع آن و همچنین حفظ رتبه اعتباری شما در انتخاب واحد نیازمند تکمیل سهم آورده تا مبلغ 10000000000 ریال (یک میلیارد تومان) به شماره حساب... نزد بانک... در اسرع وقت است. همراهی شما پشتوانه مهم در اتمام سریع این پروژه خواهد بود.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.