ببینید|حمله پهپادی حزب‌الله به گنبد آهنین

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 15:09
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با پهپاد انتحاری «ابابیل» سکوی سامانه پدافندی «گنبد آهنین» را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه سکوی سامانه پدافندی «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «برانیت» با پهپاد انتحاری «ابابیل» هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد: رزمندگان مقاومت امروز سکوی دوم سامانه گنبد آهنین را نیز هدف قرار دادند و پهپادها مستقیم به هدف اصابت و خساراتی وارد کرده است.

حمله پهپادی حزب‌الله به پادگان‌های رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان با انتشار تصاویری اعلام کرد که رزمندگان اسلامی مقاومت در تاریخ 19‌ـ‌05‌ـ‌2026 موضع «هضبه العجل» و پادگان‌های آویویم، رامیم (هونین)، راموت نفتالی و معالیه گولانی را با تعدادی پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

.

حزب‌الله تأکید کرد که این عملیات‌ در دفاع از لبنان و مردم آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاها و تخریب خانه‌ها و شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام شده است.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به نقض مکرر توافق آتش‌بس و تجاوزات هوایی ارتش صهیونیستی رزمندگان مقاومت اسلامی طی 24 ساعت گذشته، 19 عملیات نظامی مختلف را (پهپادی و موشکی)‌ علیه پایگاه‌ها، مواضع و محل تجمع و استقرار نظامیان رژیم اسرائیل در مناطق مرزی و شمال فلسطین اشغالی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/+

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.