اقتصادنیوز: خبرگزاری دانشجو از پیگیری دولت برای تصویب «لایحۀ ایجاد نظام جدید تامیناجتماعی» خبر داد و نوشت: طبق این لایحه سهم حق بیمۀپرداختی کارفرما و بیمه شده برابر و در مجموع ۱۴ درصد خواهد بود و ۱۶ درصد مابقی از محل درآمدهای مالیاتی تامین خواهد شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دانشجو، وزارت اقتصاد و وزارت کار به دنبال تصویب لایحهای در دولت با عنوان «لایحۀ ایجاد نظام جدید تامیناجتماعی» هستند که بر اساس آن حق بیمۀ سهم کارفرما از ۲۳ درصد به ۷ درصد کاهش مییابد.
طبق این لایحه سهم حق بیمۀپرداختی کارفرما و بیمه شده برابر و در مجموع ۱۴ درصد خواهد بود و ۱۶ درصد مابقی از محل درآمدهای مالیاتی تامین خواهد شد.
همچنین کلیۀ منابع حاصل در خزانهداری کل کشور جمع شده و حقوق بازنشستگان از خزانهداری پرداخت خواهد شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.