وزیر دفاع پاکستان: مذاکرات در تهران را مثبت ارزیابی می کنیم/ به نتایج مثبت برای پایان جنگ خاورمیانه نزدیک می شویم

اقتصادنیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 09:07
اقتصادنیوز: آصف، وزیر دفاع پاکستان تاکید کرد: ما آهسته آهسته به نتیجه مثبت در روند میانجیگری نزدیک‌تر شده‌ایم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «خواجه محمد آصف» طی اظهاراتی در واکنش به پایان سفر روز گذشته فرمانده ارتش پاکستان به تهران گفت که بازدید عاصم منیر و محسن نقوی به کشور برادر ایران ثابت می کند که مسائل در شرف حل بوده و همه‌ طرف ها در تدارک یک فرجام شایسته برای اوضاع جاری هستند.

وی افزود: مذاکرات در تهران را مثبت ارزیابی می کنیم و معتقدیم که اکنون به نتایج مطلوب برای پایان دادن به جنگ خاورمیانه نزدیک هستیم.

آصف تاکید کرد: ما آهسته آهسته به نتیجه مثبت در روند میانجیگری نزدیک‌تر شده‌ایم. ساعاتی قبل شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از حضور فرمانده ارتش کشورش در جریان تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا با سران چند کشور منطقه خبر داد و نوشت: از پیشرفت در مذاکرات ایران و آمریکا خرسندیم و امیدواریم که پاکستان بزودی میزبان دور بعدی گفت‌وگوهای میان تهران و واشنگتن باشد.

وی افزود: این گفت‌وگوها فرصت مفیدی را برای تبادل نظر در مورد وضعیت فعلی منطقه و چگونگی پیشبرد تلاش‌های جاری صلح برای ایجاد صلح پایدار در منطقه فراهم کرد. پاکستان به تلاش‌های صلح خود با نهایت صداقت ادامه خواهد داد و ما امیدواریم که خیلی زود میزبان دور بعدی مذاکرات باشیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.