توسعه ناوگان در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 18:03
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه ناوگان در دستور کار سازمان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شکیبی‌نسب در آیین معارفه سرپرست امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی حضور مؤثر و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی را یکی از رویکردهای جدی بر شمرد و اظهار کرد: به پشتوانه 5800 کیلومتر مرز دریایی و تاریخ دریانوردی ایرانیان در آبهای آزاد، حضور ایران در مجامع بین‌المللی باید پررنگ‌تر از گذشته باشد.

وی بازنگری در فرآیندهای دریایی و‌ بندری را یکی دیگر از رویکردهای تحولی در دوره جدید مدیریتی این سازمان عنوان کرد و گفت: در دوره جدید مدیریت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی باید از فناوری‌های نوین برای بازنگری و استانداردسازی فعالیت های حوزه دریایی کشور بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به شعار سازمان بین‌المللی دریانوردی مبنی بر ایمن‌سازی دریاها، امن‌تر کردن ترددها و محیط‌زیست پاک‌تر، تاکید کرد: سازمان بنادرودریانوردی به عنوان یکی از باسابقه‌ترین عضو آیمو، همواره در اجرای کنوانسیون‌های دریایی، پیشرو بوده است.

الله‌مراد عفیفی‌پور سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز حمایت از بخش‌خصوصی و توسعه کمی و کیفی حوزه‌های غیردولتی فعال در بخش دریایی کشور را یکی از رویکرد‌های اجرایی خود عنوان کرد و گفت: توسعه ناوگان ملی و ناوگان خدماتی سازمان بنادر و دریانوردی از سیاست‌های معاونت دریایی در دوره تحولی جدید خواهد بود.

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادرودریانوردی، توجه به نیروهای انسانی متخصص و توسعه آموزش در بخش‌های مختلف دریایی را از دیگر اولویت‌های این سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.