ادعای نتانیاهو: با ترامپ صحبت کردم/ ایران سلاح هسته‌ای نخواهد داشت/ هرگونه توافق نهایی با ایران باید تهدید هسته‌ای را از بین ببرد

اقتصادنیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:23
اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: من با رئیس جمهور ترامپ موافق بودم که هرگونه توافق نهایی با ایران باید تهدید هسته‌ای را از بین ببرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: من با ترامپ در مورد یادداشت تفاهم و مذاکرات پیش رو برای دستیابی به توافق نهایی در مورد برنامه هسته ای ایران صحبت کردم.

بخش هایی از سخنان وی؛

* من از رئیس جمهور ترامپ به خاطر تعهدش به امنیت اسرائیل، به ویژه از زمانی که نیروهای ما با هم علیه تهدید ایران جنگیدند، قدردانی کردم.

* من با رئیس جمهور ترامپ موافق بودم که هرگونه توافق نهایی با ایران باید تهدید هسته‌ای را از بین ببرد.

* رفع تهدید هسته‌ای به معنای برچیدن تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم و انتقال مواد غنی‌شده از ایران است.

*ترامپ بار دیگر بر حق ما برای دفاع از خود در برابر تهدیدها در همه جبهه‌ها، از جمله لبنان، تأکید کرد.

*همکاری با ایالات متحده در میدان نبرد ارزش خود را ثابت کرده و هرگز به اندازه الان قوی نبوده است.

*سیاست من همان سیاست پرزیدنت ترامپ است و تغییر نکرده است: ایران سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید