اقتصادنیوز: فاکس نیوز به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا مدعی شد: اگر تهران در مورد مسئله غنیسازی امتیاز بدهد، ما در مورد کاهش تحریمها امتیاز خواهیم داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شرق، فاکس نیوز به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا مدعی شد: توافق با ایران امروز امضا نخواهد شد، اما ما در حال پیشرفت به سمت آن هستیم.
اگر تهران در مورد مسئله غنیسازی امتیاز بدهد، ما در مورد کاهش تحریمها امتیاز خواهیم داد.ما شاهد امتیازات جدی و بیسابقهای از سوی ایران در رابطه با پرونده غنیسازی بودهایم.
طرح ما شامل برخورد با کل ذخایر مواد غنی شده ایران است.ما وضع هرگونه هزینه ترانزیت در تنگه هرمز را رد می کنیم و این گزینه برای ما غیرقابل قبول است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.