بهره‌وری از یک شعار اداری به یک باور ملی تبدیل شود

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 00:18
تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارمند بهره‌ور سرمایه نظام اداری است و ضروری است بهره‌وری از یک شعار اداری به یک باور ملی تبدیل شود، چراکه آینده ایران به کیفیت تصمیم‌های امروز ما وابسته است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان ادارای و استخدامی کشور، علاءالدین رفیع‌زاده در پیامی به مناسبت روز ملی بهره‌وری، افزود: هفته بهره‌وری یادآور یک حقیقت ساده است؛ منابع محدودند اما خلاقیت و اراده ما محدود نیست.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: در صورت حذف دستگاه‌های اجرایی موازی و زائد، ساختار نظام اداری به ساماندهی مطلوب‌تری دست می‌یابد همچنین، اجتناب از مأموریت‌ها و نقش‌های غیرضروری و کوتاه، ساده کردن فرایندهای اداری و ارائه خدمات موردنیاز مردم با سهولت موجب افزایش بهره‌وری نظام اداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم اصلاح نظام اداری کشور را با کمک دستگاه‌های اجرایی و کارمندان دولت با قدرت و جدیت اجرا کنیم، بستر مناسب رشد و توسعه کشور فراهم خواهد شد.

رفیع زاده افزود: اصلاح نظام اداری در شرایط عادی مهم است اما در شرایط فعلی کشور علاوه بر اهمیت، ضرورت هم پیدا کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.