به گزارش یکشنبه شب ایرنا از گمرک ایران، امید کریمیان در نامهای به پزشکیان رئیس جمهور عملکرد گمرک در شرایط جنگی را قابل تحسین توصیف و تأکید کرد: یکی از دستگاههایی که دوشادوش سایر ارگانها در سنگر خدمترسانی به جامعه خوش درخشید گمرک جمهوری اسلامی ایران بود که زیر بمباران دشمن به صورت شبانهروزی از مرزهای اقتصادی کشور حراست و پاسداری کرد.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: گمرک در کمترین زمان ممکن نسبت به ترخیص کالاهای موجود در مرز اقدام کرد و این امر موجب شد تلاش دشمن برای لطمه به امنیت روانی جامعه با شکست مواجه شود.
رئیس فراکسیون گمرک، اموال تملیکی و انبارهای عمومی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پیادهسازی مدیریت هماهنگ مرزی با محوریت گمرک، این اقدام را با توجه به ظرفیت بالای گمرک ایران در ارتقای کیفی و کمی تجارت خارجی کشور در شرایط فعلی قابل تحسین توصیف و از رئیس جمهور درخواست کرد: این موضوع با سرعت پیگیری و اجرایی شود.






