رئیس پارلمان لبنان انتخاب مجدد قالیباف به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:07
تهران- ایرنا- رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی به «محمدباقر قالیباف» انتخاب مجدد وی برای ریاست مجلس شورای اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه «العهد»، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی به دکتر قالیباف ضمن تبریک به وی، برای او آرزوی موفقیت کرد.

در این پیام آمده است: حضور محترم دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، خرسندم که از طرف خودم و مجلس نمایندگان لبنان، اعطای رأی اعتماد مجدد اعضای مجلس شورای اسلامی ایران به شما به عنوان رئیس مجلس برای یک دوره جدید را صمیمانه تبریک بگویم.

وی افزود: برای شما در انجام وظایفتان برای خدمت به منافع جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آن در جهت پیشرفت، شکوفایی و رفاه، ‌ آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه در سومین سال دوره دوازدهم فعالیت مجلس شورای اسلامی، امروز دوشنبه (۴ خردادماه ۱۴۰۵) با حضور حداکثر نمایندگان برگزار شد و محمدباقر قالیباف نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای سومین سال پیاپی در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در جایگاه خود ابقاء شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.