اردوغان: بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست/ باید از اقدامات دیپلماتیک حمایت کنیم

اقتصادنیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:50
اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست و حمایت از اقدامات دیپلماتیک امری بسیار مهم است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ریاست جمهوری ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با «هیثم بن طارق»، سلطان عمان رایزنی کرد.

بر اساس بیانیه ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان تاکید کرد که بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست و حمایت از اقدامات دیپلماتیک امری بسیار مهم است.

رئیس‌جمهور ترکیه بر تداوم تلاش کشورش برای برقراری صلح در اراضی فلسطینی و تداوم حمایت از حفظ حقوق فلسطینی‌ها تاکید کرد.

این تماس در حالی برقرار می‌شود که کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عمان، قطر و پاکستان در حال رایزنی برای توافق میان ایران و آمریکا هستند.

روز گذشته «کاظم غریب‌آبادی»، معاون وزیر خارجه ایران به مسقط سفر و با «بدر البوسعیدی»، وزیر خارجه عمان دیدار و پیام «سید عباس عراقچی»، وزیر خارجه ایران را به او منتقل کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.