اقتصادنیوز:آنها در این رابطه گفتند: ما در طول روزهای گذشته، بارها به سامانه مربوطه برای دریافت فیش حقوقی مراجعه کردیم اما موفق نشدیم؛ سامانه پیام میدهد که فعلاً دریافت فیش حقوقی اردیبهشت مقدور نیست.
یکی از این بازنشستگان با انتقاد از ناتوانی در دریافت فیش حقوقی گفت: حقوق اردیبهشت من به نسبت فروردین کاهش یافته اما متاسفانه نمیتوانم فیش حقوقی را دریافت کنم تا بدانم چرا این اتفاق افتاده؛ تنها فیشی که قابل دریافت است، فیش حقوقی فروردین است.
«علی اکبر عیوضی» عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران، در این رابطه با تایید مشکل سامانه در دریافت فیش حقوقی اردیبهشت گفت: تامین اجتماعی طی جلساتی که با کانون بازنشستگان داشته، اعلام کرده احکام حقوقی بازنشستگان با اعمال افزایش سالیانه، تا ۱۵ خرداد صادر میشود؛ احتمالاً سامانه فعلاً درگیر بارگذاری و صدور احکام بازنشستگان است و به همین دلیل، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ممکن نیست.
این نماینده بازنشستگان افزود: مستمریبگیران یک هفته تحمل کنند، بعد از آن قادر به دریافت فیش حقوقی خواهند بود.
عیوضی با تاکید بر قولهای مدیران تامین اجتماعی در ارتباط با افزایش حقوق و صدور احکام حقوقی جدید گفت: انتظار داریم در عرض یک هفته نهایتاً تا ۱۵ خرداد، احکام حقوقی جدید صادر شود؛ قرار شده افزایش حقوق از خرداد اعمال و مابهالتفاوت دو ماه فروردین و اردیبهشت، به بازنشستگان پرداخت شود؛ ما در انتظار صدور احکام هستیم و انتظار داریم این اتفاق به زودی بیفتد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، بازنشستگان تامین اجتماعی میگویند: ما در طول روزهای گذشته، بارها به سامانه مربوطه برای دریافت فیش حقوقی مراجعه کردیم اما موفق نشدیم؛ سامانه پیام میدهد که فعلاً دریافت فیش حقوقی اردیبهشت مقدور نیست.
بازنشستگان تامین اجتماعی در تماس با ایلنا، از ناتوانی در دریافت فیش حقوقی اردیبهشت انتقاد کردند.
آنها در این رابطه گفتند: ما در طول روزهای گذشته، بارها به سامانه مربوطه برای دریافت فیش حقوقی مراجعه کردیم اما موفق نشدیم؛ سامانه پیام میدهد که فعلاً دریافت فیش حقوقی اردیبهشت مقدور نیست.
یکی از این بازنشستگان با انتقاد از ناتوانی در دریافت فیش حقوقی گفت: حقوق اردیبهشت من به نسبت فروردین کاهش یافته اما متاسفانه نمیتوانم فیش حقوقی را دریافت کنم تا بدانم چرا این اتفاق افتاده؛ تنها فیشی که قابل دریافت است، فیش حقوقی فروردین است.
«علی اکبر عیوضی» عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران، در این رابطه با تایید مشکل سامانه در دریافت فیش حقوقی اردیبهشت گفت: تامین اجتماعی طی جلساتی که با کانون بازنشستگان داشته، اعلام کرده احکام حقوقی بازنشستگان با اعمال افزایش سالیانه، تا ۱۵ خرداد صادر میشود؛ احتمالاً سامانه فعلاً درگیر بارگذاری و صدور احکام بازنشستگان است و به همین دلیل، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ممکن نیست.
این نماینده بازنشستگان افزود: مستمریبگیران یک هفته تحمل کنند، بعد از آن قادر به دریافت فیش حقوقی خواهند بود.
عیوضی با تاکید بر قولهای مدیران تامین اجتماعی در ارتباط با افزایش حقوق و صدور احکام حقوقی جدید گفت: انتظار داریم در عرض یک هفته نهایتاً تا ۱۵ خرداد، احکام حقوقی جدید صادر شود؛ قرار شده افزایش حقوق از خرداد اعمال و مابهالتفاوت دو ماه فروردین و اردیبهشت، به بازنشستگان پرداخت شود؛ ما در انتظار صدور احکام هستیم و انتظار داریم این اتفاق به زودی بیفتد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.