مقام آمریکایی عربستان را تهدید کرد؛ با عواقب وخیمی روبرو می‌شود اگر...

همشهری آنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 08:45
سناتور جنگ افروز آمریکایی، عربستان را تهدید کرد که اگر با اسرائیل سازش نکند با عواقب وخیمی روبرو می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، «لیندسی گراهام» سناتور جنگ‌طلب جمهوری‌خواه آمریکایی به عربستان هشدار داد که اگر به توافق سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با عنوان ادعایی توافقات ابراهام نپیوندد، با عواقب وخیمی روبرو خواهد شد.

وی گفت: به ترامپ می گویم که در اصرار بر اینکه عربستان و دیگران به عنوان بخشی از این مذاکرات به توافق ابراهیم (سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) بپیوندند، قاطع باشید.

گراهام مدعی شد: در صورت توافق بین تهران و واشنگتن، عربستان و سایر کشورها در صورت عدم پیوستن به توافق ابراهیم با عواقب وخیمی روبرو خواهند شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.