آواربرداری و تعمیر خط لوله‌های پتروشیمی‌های عسلویه آسیب‌دیده به پایان رسید

پارسینه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 18:42
آواربرداری، تعمیر و ساخت بخش‌های لازم برای بهره‌برداری از خط لوله‌های آسیب‌دیده واحدهای پتروشیمی در جریان جنگ در پارس جنوبی، به پایان رسیده‌ است.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، کلیه خطوط پایپینگ یوتیلیتی و خوراک در خارج از ناحیه پتروشیمی‌های در منطقه ویژه پارس جنوبی به همت مهندسان و با تلاش متخصصان در کمتر از یک ماه آواربرداری، ساخت بخش‌های لازم، تعمیر قسمت‌های مورد نیاز انجام و در نهایت بروزسانی شد و به بهره‌برداری رسید.

 

هفدهم فروردین ماه، با حمله آمریکا و اسرائیل برای دومین بار به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی به تعدادی از واحدهای تولیدی پتروشیمی آسیب وارد شد.

پیش از آن هم در اسفند ۱۴۰۴ به تاسیسات گاز و پتروشیمی منطقه پارس جنوبی حمله و آسیب وارده شده بود.

 

اکنون کلیه پتروشیمی‌ها با ظرفیت تولید قبل از جنگ می‌توانند تولید داشته باشند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.