اسرائیل بمباران صور در لبنان را آغاز کرد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 19:01
رژیم صهیونیستی در جدیدترین توحش خود بمباران شهر صور در جنوب لبنان را آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جدیدترین توحش خود بمباران شهر صور در جنوب لبنان را آغاز کرده است.

.

ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی دقایقی قبل ساکنان شهر صور را تهدید به حمله کرد و آن‌ها خواست شهر را تخلیه کنند.

ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی با نقض‌آتش‌بس به حملات وحشیانه خود به مناطق مختلف جنوب لبنان ادامه می‌‌دهد. شبکه خبری المیادین امروز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک شوکین در شهرستان «النبطیه» در جنوب لبنان خبر داد.

در این گزارش آمده است که در این تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی سه نفر به شهادت رسیدند.

منابع خبری همچنین حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «عرمتی» و «ملیخ» در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه خبری المیادین از حمله جنگنده‌های رژیم متجاوز صهیونیستی به ارتفاعات «زغرین» در «جرود الهرمل» در شرق لبنان خبر داد.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.